Korang memang the BEST

Friday, December 17, 2010

Bentuk Donut Sama Cam Roda??

Bentuk cam roda??....donut korang bulat ke or bentuk laen??hehehe... bulat cam bola??roda?? xpn cam kopok ring ring.. huisshhhh...sedap tu...da lama xmakan kopok tu... letak celah2 jari, pastu makan satu2... korang penah makan camtu?? hehehe...tu la cara aku mkn kopok ring2 tu masa zaman cili padi aku dulu..hehehehe...

Disebabkan hari ni dari pagi2 membuta line celcom wat2 busy... nk busy boley, tp ni sampai line trus tarak adala... Aku bosan kot.. xley msg my levly bf.. So, pagi2 lagik aku dah decide nk wat donut.. ni cubaan kali ke-3 aku wat donut..hehehee...

Giler ahhh...!!!!


Siyes beb... sgtttt sodap...Lembut....


bangga seh dpt wat donut lembut camtue..Kira leh jadik adik tiri sebelah moyang dunkin donut or big apple la nih..kihkihkih.....( suka ati je kn..)


Doh donut tu, aku wat doh pizza gak...separuh aku wat donut, s
eparuh ag aku wat mini pizza...
sedap...sedap...sedap... bagi aku ngn family aku je la kata sedap sbb kitorg je yg mkn..hohoho...bg org len aku xtau la...

nk tau resepi???



tue la resepi yg aku follow.. follow je step dia..gerenti jadi...sng je..
tp lama sgt nk wat... aku uli ngn tgn ja..pnt gak...tp siyes puas hati sbb dpt wat donut sendiri.. bg family makan plak tu..rasa best sgt...

korang cuba la yer..




time goreng yer tuan2, puan2, cik2, kak2, adik2..


skrg, kita toskan...bg kurangkan minyak..


ha...yg ni b4 letak gula...berseri je kan..ehehe..


jeng...jeng..jeng...siap dh nk ngappppp...auuummmmm...nyummi3...

Selamat menjamu selera.. sedap dimakan diwaktu pagi and petang... tp aku mkn waktu tengah hari...ehehe....sedap jugak,..perut ngh lapar kan...



5 comments:

muhammad zaaid - lanzaafame said...

haha. baru ader rupe donut. :D

Anonymous said...

assalamualaikum...

pandai aaina buat donut. nampak cantik dan menyelerakan. semoga gembira selalu.

- pa'chik nasron -

Aainaa said...

Zaid: of course ada rupa donut..hahaha...2nd time cuba..baru menjadi..tp resepi yg berbeza la..n guna donut cutter..sbb tu bentuk jadi cantik je..

pa'chik nasron: thanks ngn resepi tu..sedap sgt...family puji..

::FAIZ:: said...

boleh bukak gerai dah ni. hehehehe

Cik Yana said...

pehh~ lama da tak pekena donut yang camni. Asyik Big Apple je.