Korang memang the BEST

Monday, December 6, 2010

Muffin??? Cupcake???

Alhamdulillah...syukur aku dapat siapkan muffin ni walaupun secara tiba-tiba umah aku blackout selama sejam setengah masa aku ngah wat muffin ni..Siap juga muffin ni...ni first try aku..Tp sedap tau..rasa coklat dia, fuhhhhh...menikam anak tekak gitu..hahahaha... Resepi akn dikeluarkan andai ada permintaan..Resepi ni dpt dr bakal "adik ipar" ( Insyaallah..ehehe).. Aku guna cup yg wat dr aluminium foil..cup ni ley digunakan semula..so, jimat duet ley wat muffin berulang kali guna cup yg sama..murah je cup ni.. ada lebih kurang 60 biji..harga RM4.00 ja.. Kira berbaloi la ley guna byk kali kn..
Hari ni gak aku da beli donut cutter...so nnt, bila aku wat donut ag skali, rupa bentuk donut aku akan jd cantik gitu..huhuhu...
before masuk dlm oven..
after bakar before make over
muffin yg dh dihias...tara... Simple Muffin..

~~Nyummi~~

No comments: